28. březen patřil umělecké alternativě. Zdi Pivovaru Sedlec na předměstí Kutné Hory po několika měsících opět ožily za zvuku hudby několika mladých kapel, vystupujících v rámci minifestivalu pořádaného studentkami Anetou Martínkovou, Marií Novotnou a Terezou Pavelkovou. Program začínal již v odpoledne a zahájila ho vystoupení tří začínajících projektů. Prvním z nich byl Rectifier 82, elektronický projekt Martina Hrnčíře, který se také stará o produkce v rámci uskupení Morton Mabel, jež se svým koncertem o dvou písních Rectifiera následovalo. Jejich hudba je založena na souhře violoncella, klavíru a elektroniky.
Posledním z tohoto bloku byla kapela Jested, která si v rámci festivalu také odbyla svou velkou premiéru. Tu bylo možné prohlásit za úspěšnou, svými ponurými kytarovými kolážemi připravili pro posluchače ojedinělý prožitek. Předěl mezi odpoledním a hlavním večerním programem vyplnila komiksová performance o půlholubovi. Poté už zahájila kapela Sundays on Clarendon Road, která přítomné rozpohybovala svými dynamickými beaty a doprovázenými kytarovými figurami.
Hlavní hvězdou večera byl ale industrial - folkový Kittchen. Ten sám za doprovodu elektrické kytary vytvořil velmi silnou atmosféru, které jako by byl prostor pivovaru šitý přímo na míru. Marie Novotná společně se svými přáteli přichystala pro festival také výstavu a pásmo studentských krátkých filmů.
Zatím žádný komentář.